Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

środa, 26 maja 2010

obraz "Autoportret w mundurze", autor: Marek Strójwąs

obraz olejny przedstawiający autoportret Marka Strójwąsa w mundurze WP olej na płótnie (40x30 cm.)

Ten autoportret wykonywany był 1983 r., w Krośnie Odrzańskim, gdzie wtedy mieszkałem, na krótko przed zawarciem związku małżeńskiego... Byłem wtedy świeżo upieczonym żołnierzem zawodowym z niespełna czteroletnią wysługą... Otrzymałem wtedy awans na porucznika i chciałem ten fakt uwiecznić... Jest to jedna z moich pierwszych prac wykonanych w technice olejnej... Z perspektywy czasu widzę, jakie popełniłem wtedy błędy... No, ale mimo to obraz wisi u mnie w domu na honorowym miejscu, bo jest to jakby nie było dla mnie pamiątka, a w przyszłości i dla potomnych myślę, że też nią będzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz