Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

piątek, 6 czerwca 2014

Obraz "Zauroczenie", autor: Marek Strójwąs

pastel suchy, 40x60 cm
Obraz przedstawia zachód słońca nad Odrą w Kostrzynie, gdzie mieszkałem dobre kilkanaście lat i było mi dane oglądać tego typu perełki krajobrazowe. Dość często odbywałem wtedy tego typu spacery w poszukiwaniu inspiracji twórczych. Przy wykonywaniu tej pracy podpierałem się fotografią autorstwa Kostrzynianina Toma Piotrowskiego, który zezwolił mi na to, za co składam mu serdeczne podziękowania, ponieważ od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem, by uwiecznić ten cudny zakątek.  



2 komentarze:

  1. Czy którykolwiek z obrazów jest na sprzedasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie, moje obrazy do 17 czerwca włącznie są eksponowane w Książnicy Pruszkowskiej (Filia nr 4, ul. Chopina 1 A i tam wystarczy tylko wybrać, albo po kontakcie telefonicznym lub e-mailowym domówić szczegóły).

    OdpowiedzUsuń