Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

sobota, 3 marca 2012

obraz "Koń w galopie", autor: Marek Strójwąs

obraz namalowany w pasteli suchej przez Marka Strójwąsa, przedstawiający pędzącego rumaka o maści: jasny brąz
pastel suchy (50 x70 cm)




Praca inspirowana fotografią wyszukaną gdzieś w internecie (oczywiście wybrałem tylko interesujący mnie fragment, no i dobrałem nieco klimaciku od siebie). Niestety nie odnalazłem informacji o autorze zdjęcia i tylko dlatego nie ma takiej wzmianki. Po prostu lubię konie i miałem w danej chwili zapotrzebowanie na tego typu obraz. Praca była już wielokrotnie prezentowana na wystawach zbiorowych i przeglądach. Cieszy się sporym zainteresowaniem wśród odbiorców. Jak dotąd znajduje się jeszcze w mojej prywatnej kolekcji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz