Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

środa, 29 lutego 2012

obraz "Subtelny powab II", autor: Marek Strójwąs

obraz przedstawiający młodą kobietę w powabnej pozie, autorstwa Marka Strójwąsa
pastel na papierze (70x50 cm.)


Obraz inspirowany był fotografią aktorki Moniki Potter. Nie starałem się jednak wiernie odtworzyć jej podobieństwo. Zmieniłem tez nieco układ kompozycyjny i kolorystykę. Chodziło mi przede wszystkim o wyeksponowanie tej potężnej broni, jaką dysponują tylko kobiety, tj.: seksapilu ;-)... Zdjęcie znalazłem w internecie, ale niestety nie doszukałem się informacji o jego autorze. -A szkoda, bo zawsze staram się dodawać takową wzmiankę w tego typu pracach. Obraz znajduje się w mojej prywatnej kolekcji 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz