Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

sobota, 29 maja 2010

Rysunek "Chłopczyk w ogrodniczkach" (autor: Marek Strójwąs)

kredka na papierze (40x30 cm.)
Jest to portret wykonany ze zdjęcia na zamówienie, który nie został odebrany przez mamę tego chłopczyka... Ale nie dlatego, że się nie spodobał. Po prostu nie miałem przyjemności spotkać więcej mojej zleceniodawczyni... No cóż, i tak czasami bywa... Nie ma jednak tego złego, bo wykonałem tą pracę świeżo zakupionymi kredkami akwarelowymi, a ponieważ wcześniej nie posługiwałem się tym środkiem artystycznego wyrazu, to miałem okazję ku temu by trochę poeksperymentować. Pracę oprawiłem ładnie w turkusowe pas-partu z delikatną złotą rameczką z aluminium oraz zabezpieczyłem szkłem anty-refleksyjnym i do dziś zdobi moją ścianę...
Więcej na temat portretów na zlecenie można dowiedzieć się na tej stronie w zakładce "oferta" .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz