Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

piątek, 31 marca 2017

obraz "Świt w Dębkach"; autor: Marek Strójwąs

olej na płótnie, 40 x 40 cm
Obraz jest owocem kilkudniowych obserwacji morza przeprowadzanych wczesnym jesiennym rankiem podczas pobytu na plenerze malarskim w Dębkach w 2015 roku. Dosłownie z dnia na dzień była całkowicie odmienna sceneria. Było to coś tak fantastycznego, że nie da się tego wyrazić słowami. Poczyniłem kilkanaście fotografii, ale żadna z nich nie oddawała w pełni tego co było dane mi zobaczyć. Całe szczęście, że te obrazy zarejestrowałem w głowie. Tę odsłonę namalowałem na okoliczność 20 Przeglądu Twórczości Plastycznej organizowanego cyklicznie w Miejskim Ośrodku Kultury w Piastowie. Tegoroczny temat, to: "Szmaragd i malachit". Praca powstała 30 marca 2017 roku i mam nadzieję, że przypadnie do gustu odbiorcom. 

1 komentarz:

  1. Piękny pejzaż jak na niego patrzę to bardzo się uspokajam. Można pozazdrościć talentu i kunsztu malarskiego.

    OdpowiedzUsuń