Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

piątek, 28 maja 2010

Obraz "Taki se gość" (autor: Marek Strójwąs)

pastel na papierze (40x30 cm.)
Portret wykonany został oczywiście na zamówienie, ale przyznam się, że nie było to zbyt porywające artystyczne doświadczenie... Ten pan piastuje dość eksponowane stanowisko w ministerstwie, tak, że krawat niejako przypisany ma do funkcji... Jest to osoba bardzo poważnego usposobienia i tę powagę właśnie chciałem tu wyeksponować. - I myślę, że się udało, bo zleceniodawca był bardzo zadowolony, choć ja nie do końca, bo aż mnie korciło, żeby coś więcej pokombinować z tym jego ubiorem... Pozwoliłem sobie tylko dobrać inny krawat, zamienić mu okulary na fotochromy i odcień marynarki zrobić bardziej pastelowy... Ale nie ma tego złego, bo taka twarz zapewne też mi się przyda w moich przyszłych obrazach...
Więcej na temat portretów na zlecenie można dowiedzieć się na tej stronie w zakładce "oferta": http://rokoko5.blogspot.com/2012/02/oferta-portrety-na-zamowienie-ze-zdjec.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz