Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

poniedziałek, 24 maja 2010

Martwa natura na tle przezroczystej story (autor: Marek Strójwąs)

rysunek na papierze (technika własna)-(44x32 cm.)



Praca wykonywana była na zajęciach plastycznych Klubu "Walor" funkcjonującego przy MDK w Piastowie, a tą martwą naturę zaaranżowała instruktorka plastyczna tegoż klubu p. Aneta Stosio... Do wykonania tego rysunku posłużyłem się ołówkami grafitowymi różnej twardości, ołówkiem węglowym i kredą... Tego rodzaju połączenie zastosowałem pierwszy raz, ponieważ zależało mi na tym, żeby jak najwierniej odtworzyć strukturę poszczególnych przedmiotów, jak też wyeksponować przezroczystość story znajdującej się w tle i na stole... A, jak mi się to udało, to już oceńcie państwo sami..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz