Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

środa, 12 maja 2010

Obraz "Kościół św. Kazimierza w Pruszkowie" (autor: Marek Strójwąs)

olej na płótnie (92x73 cm.)




Jest to obraz z cyklu: "Moje miasto Pruszków"... Do tej parafii św. Kazimierza przynależałem od dzieciństwa, aż do lat młodzieńczych... A muszę się w tym miejscu pochwalić, że byłem wychowywany w duchu katolickim i na religię jeszcze uczęszczałem chodząc do szkoły średniej... Ten obraz, choć jest słusznych wymiarów, namalowałem niespełna w trzy godziny... Była to typowa wrażeniówka... Jak dotąd jest to mój rekord w kategorii obrazów w oleju... A to dlatego, że ten wspaniały dzień, otulony w zimowej szacie, zapamiętam pewnie na długo... Och, to są niepowtarzalne chwile...

1 komentarz:

  1. A ten bardzo przypomina stylem malarstwo pana Zbigniewa Murzyna.
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń