Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

niedziela, 18 września 2016

"Sosny przed sokoleckim Domem Ludowym"; autor: Marek Strójwąs

pastel suchy, 40 x 30 cm
Przedstawione na obrazie sosny rosną przed "Domem Ludowym" w miejscowości Sokole na Podlasiu. Uwieczniłem je ponieważ w tym miejscu przebywałem na dziesięciodniowym plenerze malarskim latem 2016 roku. Na miejscu wykonałem szkic, a w domu skończyłem. Pewnie wielokrotnie będę wracał do tego miejsca w swoich obrazach, bo bardzo mile wspominam ten pobyt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz