Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

wtorek, 15 września 2015

obraz "Spotkanie z morzem"; autor: Marek Strójwąs

olej na płótnie (50 x 70 cm)
Powyższą pracę popełniłem w dniu 7 września 2015 roku podczas marynistycznego pleneru malarskiego (5-13.09.2015 r.) na Środkowym Wybrzeżu. Jest to dla mnie szczególnie ważne dzieło, ponieważ stanowi spotkanie z morzem po dobrych kilkudziesięciu latach i jest absolutnym debiutem w zakresie tematyki morskiej. Poza tym stanowi ponowne przeproszenie się z techniką olejną, której nie uprawiałem od kilku lat. Obraz aktualnie zdobi galerię naszych nadzwyczaj gościnnych gospodarzy. Jest to szczególnie urokliwy zakątek o ciekawej historii, gdzie rzeka Piaśnica wpada do morza. Proszę mi wierzyć, że flora i fauna jest tam wręcz bajkowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz