Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

środa, 7 stycznia 2015

obraz "Lustrzany zakątek"; autor: Marek Strójwąs


akwarela & pastel suchy (30x40 cm)
Inspirację stanowiła fotografia mojego autorstwa. Została ona wykonana podczas pleneru malarskiego Klubu "Walor" latem 2007 r. w Bieńkach (nad jeziorem Białym w powiecie Mrągowskim). Zdjęcie robione było z kajaka i omal nie wypadł mi wtedy z ręki aparat, ale musiałem to koniecznie uchwycić, bo byłem tym zakątkiem zauroczony. Ten fotograficzny szkic długo dojrzewał, aby doczekać się wreszcie pierwszej wersji malarskiej. Wiedziałem, że to nie będzie zadanie łatwe i musiałem do tego po prostu dojrzeć ;-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz