Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

wtorek, 31 stycznia 2012

rysunek "Nowożeńcy", autor: Marek Strójwąs

rysunek młodej pary wykonany węglem przez Marka Strójwąsa
rysunek węglem (50x40 cm.)
Portret wykonany został ze zdjęcia nadesłanego mi drogą elektroniczną. Kompozycja własna, ponieważ osoby wykadrowałem ze zdjęcia, którego znaczna część zawierała elementy architektury warszawskiej Starówki. Dodatkowym utrudnieniem był fakt, że osób portretowanych nigdy na żywo nie widziałem... Było więc, to dla mnie nie lada wyzwanie, bo musiałem zaangażować duże pokłady wyobraźni... No, ale ja już tak mam, że nie kręci mnie to, co przychodzi zbyt łatwo ...
Więcej na temat portretów na zlecenie można dowiedzieć się na tej stronie w zakładce "oferta" .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz