Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

środa, 2 czerwca 2010

Obraz "Nastolatka" (autor: Marek Strójwąs)


pastel na papierze (40x30 cm)
Portret wykonywałem na zamówienie... A eksponuję tą pracę, bo wg mnie ta modelka ma wręcz wymalowany na twarzy ten młodzieńczy, nastoletni, wdzięk. Jest to starsza siostra dziewczynki, której podobiznę zamieściłem wcześniej pod tytułem: "Dziewczynka z motylkiem"...
Więcej na temat portretów na zlecenie można dowiedzieć się na tej stronie w zakładce "oferta": http://rokoko5.blogspot.com/2012/02/oferta-portrety-na-zamowienie-ze-zdjec.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz