Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

czwartek, 3 czerwca 2010

Rysunek "Chata góralska" (autor: Marek Strójwąs)

rysunek na papierze (30x40 cm.)



Ten rysunek został wykonany na górze Chełm, gdzie swego czasu spędziłem urocze wakacje, za sprawą pewnej pani, która kupiła jeden z moich obrazów. Przedstawiona na nim chata góralska znajdowała się nieopodal miejsca, gdzie byłem wtedy zakwaterowany. A jest to przecudowny, bardzo malowniczy, zakątek Polski i mieszkają tam wspaniali ludzie...Dzięki ich gościnności przebywałem tam aż cztery tygodnie, choć planowałem, że będę góra tydzień.. Chełm leży w Beskidzie Makowskim i usytuowany jest w granicach miasta Myślenice (ok. 30 km od Krakowa). Atutem tej góry jest to, że jest niska i łatwo się na nią dostać. Znajduje się tam najdłuższy w Polsce turystyczny wyciąg krzesełkowy. Ze szczytu są wspaniałe widoki, które nie omieszkałem w swoich pracach uwiecznić. Niestety ostał mi się z tej wyprawy tylko ten rysunek, bo pozostałe moje obrazy bardzo szybko znalazły nabywców...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz