Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

niedziela, 16 maja 2010

Obraz "Taki se kocurek" (autor: Marek Strójwąs)

olej na płótnie (125x100 cm.)



Kolekcja własna... Jestem bardzo związany emocjonalnie z tą pracą, bo obraz powstał pod kątem udekorowania mieszkania i stanowi ozdobę, już czwartego mojego miejsca stałego pobytu.... Mimo, że wiele osób było zainteresowanych, żeby odkupić ode mnie ten obraz, to postanowiłem, że się go nie pozbędę...

3 komentarze:

  1. Gratuluję wystawy:)
    A co do kocurka to myślałam że mu zdjęcie zrobiłeś a tu olej no no:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Źle Pan postanowił z kotkiem :-( Tomasz Kulik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten jest mój, ale noszę się z zamiarem namalowania kolejnego kotka w oleju i też o dość słusznych gabarytach... Jest to duże wyzwanie, bo jest to jednak dość pracochłonne i długotrwałe zajęcie, więc czekam na odpowiedni moment... ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń