Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

niedziela, 16 maja 2010

Rysunek "Subtelny powab" (autor: Marek Strójwąs)

rysunek na papierze (40x60 cm.)




Zastosowałem tu węgiel w ołówku, gumkę chlebową i węgiel... A inspirację stanowiła jakaś fotka z kolorowego pisma, ale nie podobała mi się tam kompozycja (bo była wg mnie przegadana, no i kolor, który aż raził tandetnością)... Postanowiłem więc moją pracą nadać temu tematowi nieco inny subtelniejszy wymiar.. Miał to być tylko taki trening w rysowaniu postaci, no ale, jak ten szkic pokazałem, to zalecono mi pracę oprawić i wyeksponować na wystawie...No i efekt był taki, że praca zebrała dużo pochlebnych opinii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz