Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

wtorek, 18 maja 2010

Obraz "Martwa natura z lampką" (autor: Marek Strójwąs)

pastel na papierze (60x50 cm)



Ta praca miała być szkicem do dużego obrazu olejnego... Wykonałem ją na podstawie kompozycji zaaranżowanej przez naszą instruktorkę plastyczną Klubu "Sztuka", Anety Stosio... Chciałem ją jeszcze przy najbliższej okazji odrobinkę dopieścić, ale naszej instruktorce spodobała się już w tej wersji, więc ją jej podarowałem... Dlatego też nie jest opatrzona moim podpisem... Podpisałem ją później po zrobieniu fotki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz