Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

środa, 12 maja 2010

Obraz "Widok z okna" (autor: Marek Strójwąs)


Widok z okna - pastel suchy na papierze (40x30 cm.)

Ta praca robiona była na zamówienie i została bardzo wytwornie oprawiona, gdyż mój zleceniodawca był osobą bardzo zamożną. Miał domek letni z widokiem na oczko wodne oraz wspaniały ogród z bardzo wyszukanymi roślinami, skałkami, mostkiem japońskim i nenufarami (jak u C. Moneta)... Ba, nawet miał parkę pawi... Ten dzień wspominam bardzo przyjemnie, bo ugoszczony zostałem przez gospodarzy wręcz po królewsku... A dlatego miałem uwiecznić to właśnie miejsce, ponieważ tam się Pan domu lubił relaksować, wyglądając przez uwiecznione przeze mnie na obrazie okno... Takich zleceniodawców, to życzył bym sobie nawet i dwa razy na miesiąc
- Ach, czasami pomarzyć dobra rzecz, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz