Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

sobota, 29 maja 2010

Rysunek "Krasnobrodzka ruderka" (autor: Marek Strójwąs)

rysunek na papierze (30x40 cm.)




Ten szkic narysowałem latem w 2005 r. w Krasnobrodzie na plenerze malarskim zorganizowanym przez pruszkowski Klub "Sztuka". Bardzo mile go wspominam... A już szczególnie wieczory przy ognisku, wspólne tańce i śpiewy oraz smakowite wędzone pstrągi, którymi zajadałem się w domku kempingowym razem z moim klubowym kolegą i współlokatorem Heniem Sołgutem. - Oczywiście w ciągu dnia oddawaliśmy się sztuce... Te uwiecznione przeze mnie ruiny starego domu od razu przykuły moją uwagę, bo znajdowały się nieopodal ośrodka turystycznego, gdzie byliśmy zakwaterowani... A jest to przeuroczy zakątek, usytuowany malowniczo na skraju lasu w pobliżu jeziora... Ilekroć spojrzę na ten rysunek to się uśmiecham, bo zaraz stają mi przed oczami tamte okolice i osoby, z którymi tamte cudowne chwile wtedy spędziłem... Cenię sobie takie pamiątki, a zwłaszcza, gdy są własnoręcznie przeze mnie wykonane...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz