Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

wtorek, 11 maja 2010

Rysunek "Chata w Kazimierzu" (autor: Marek Strójwąs)


rysunek na papierze (40x60 cm.)





Uwielbiam to miejsce na ziemi... Ten rysunek powstał w czasie pleneru malarskiego Klubu "Sztuka", który bardzo mile wspominam... A ten wspaniały widok ukazał się moim oczom wczesnym rankiem, kiedy wyjrzałem przez okno pensjonatu... Miałem się golić, a patrzyłem się na to światło na dachu, jak wryty i podjąłem decyzję, że trzeba to koniecznie uwiecznić i natychmiast cyknąłem fotkę swoim aparacikiem cyfrowym... No, ale jak spojrzałem w podgląd, to stwierdziłem, że to całkowicie odbiega od tego, co w pamięci zarejestrowałem... Uznałem też, że kolor w tym wszystkim przeszkadza... Często posługuję się cyfrówką zamiast szkicownika, bo w ten sposób więcej takich niepowtarzalnych chwil można ocalić od zapomnienia... Bardzo lubię dzielić się z innymi swoimi emocjami przelanymi na papier, bądź płótno...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz