Witam w mej pastelowej Enklawie

Witam w mej pastelowej Enklawie
ŻYWIĘ NADZIEJĘ, ŻE TEN MÓJ WIRTUALNY ZAKĄTEK ZATRZYMA TWOJE OKO NA DŁUŻEJ I SKŁONI DO POWROTÓW ...

Etykiety tematyczne

martwa natura (33) miejsca (137) oferta (4) olej (39) pastel (102) pejzaż (59) portrety (67) rysunek (34)

wszystkie posty

piątek, 21 maja 2010

Rysunek "Barki na Odrze" (autor: Marek Strójwas)


rysunek cienkopisem na papierze (21x30 cm.)





W tle widoczne są kominy kostrzyńskiej "Celulozy"... A smród się roznosił od nich wtedy przeokropny, dopóki szwedzki koncern nie wpowadził tam swojej technologii... Rysunek wykonany był na specjalne zlecenie Biura Promocji i Współpracy Urzędu Miasta Kostrzyna... Wykonałem wtedy cykl dziesięciu prac o tematyce kostrzyńskiej na okoliczność przystąpienia Polski do Unii Europejskiej... Do tego cyklu należą też zamieszczone tu wcześniej moje rysunki, a zatytułowane: "Panorama z zamkiem kostrzyńskim" i "Kostrzyńskie mosty"... Prace te zostały wręczone delegacjom zagranicznym, które gościły w tym mieście w czasie "Dni Kostrzyna".. W tym miejscu dodam, że w tym małym miasteczku, o bardzo burzliwej i ciekawej historii, położonym malowniczo w widłach Odry i Warty, spędziłem aż piętnaście lat życia... Och, ten wspomnień czar

1 komentarz:

  1. Podoba mi się, zwłaszcza woda ;) świetna technika i kreska. Dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń